Favvisar

torsdag 25 april 2013

Hej och välkomna till min blog!

De här är min blog som kommer att handla om mig och min dans.Jag dansar i dansklubben Hvönn och min danspartner heter Palli.

Jag dansar i både ballroom och latin. Dansarna heter vals, quick step, tango, wienervals (ballroom) samba, cha cha cha och jive (latin) Den roligaste danser är samba, tycker jag.

Nu till helgen ska jag tävla i Ballroom och för första gången i Latin.

Här kan ni se en filmsnutt från min senaste tävling.



Puss och Kram



2 kommentarer:

  1. Hej.
    Så fin blogg du har.
    Det måste vara roligt att dansa tävlingsdans.
    Svårt att se videon. Men det gick till slut.
    Du är duktig och jag hoppas att du inte slutar med den roliga sporten.
    Kram från Norge.
    Synnöve.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Takk och dans är min bästa sport i hella verden.


      kram Anna björk:)<3

      Radera